Vælg en side
[op-is-open set_id="103" open_text="Åben i dag" close_text="Vi åbner igen" show_next="true" show_today="open" next_format="%2$s %1$s kl. %3$s-%4$s"]

Historie

Malermester Erik Nielsen besluttede i 1976 at skænke hele sin fantastiske samling af gamle motorcykler til Stubbekøbing kommune mod at få stillet egnede lokaler til rådighed. Derfor var kommunen i 1977 i den heldige situation at kunne indvie Stubbekøbing Motorcykelmuseum. I 1983 udvidedes museet med en stor samling af sjældne, gamle radioer, højtalere, grammofoner, fjernsyn m.v., stillet til rådighed af Benny Ahlburg. Museet har i de forløbne år forøget den enestående samling fra 80 til 230 motorcykler, hvoraf 170 udstilles løbende. Derudover udstilles 60 løse motorcykelmotorer og 25 knallerter.